close
تبلیغات در اینترنت
تناسب و زیبایی اندام

آموزشی ها

تناسب و زیبایی اندام

banner
براي اطلاع از آپديت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

آموزشی ها

تمرینات زیر ماهیچه های شكمی، اصلی بدن و ستون فقرات را تقویت كرده و باعث می شود تا شكم صاف و تختی داشته باشید. با درگیر شدن ماهیچه های شكمی و اصلی بدن، وضعیت ایستادن شما بهبود یافته و بسیاری از دردهای شما كاهش می یابد. با یك حركت شروع كنید و به تدریج حركات بعدی را به برنامه خود اضافه كنید تا بتوانید تمرینات را بطور كامل انجام دهید. در پایان و هنگامی كه تسلط كافی برای انجام این حركات را بدست آورید هر حركت را 15 مرتبه تكرار كنید.


:: امتياز: نتيجه : 5 امتياز توسط 6 نفر مجموع امتياز : 37

:: بازديد : 3344
:: برچسب ها : زایمان , داشتن شکم صاف بعد از زایمان , تناسب اندام بعد از زایمان , صاف كردن شكم , صاف كردن شكم پس از زایمان , زیبایی اندام پس اززایمان , تناسب اندام بعد اززایمان , تمرینات شکم بعد اززایمان , ورزش بعداززایمان , تمرینات ورزشی , حرکت پلانک , عوارض زایمان , راه های تناسب اندام بعد از زایمان ,

:: ارسال شده در: تناسب و زیبایی اندام ,
نويسنده : شکیبا
تاريخ : [سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 ] [ 19:2]

آموزشی ها

یکی از مواردی که خیلی از آدم ها به خصوص خانم های محترم با آن درگیری ذهنی دارند مسئله مهم و حیاتی چاقی است! بعضی دائم رو به روی آینه هستند و هی خودشان را از چپ و راست نگاه می کنند و هی می پرند روی وزنه بدبخت و با دقت بسیار زیاد تا صدم گرمی که جابه جایی وزن داشته اندازه می گیرند و همین مقدار روی روح و جسم شان تاثیرات فراوانی دارد. چاقی از مواردی است که شاید یک بیماری جسمی محسوب شود اما این روزها روان بسیاری از آدم ها و خانواده ها را درگیر خودش کرده است و تبدیل به یک بیماری روحی و روانی شده است.


:: امتياز: نتيجه : 3 امتياز توسط 3 نفر مجموع امتياز : 19

:: بازديد : 2881
:: برچسب ها : چاقی , لاغری , نکاتی درباره چاقی , نکاتی درباره لاغری , چگونه لاغر شویم , روش های مفید لاغر شدن , روش های کاهش وزن , چگونه شکمی صاف داشته باشیم , تناسب اندام , زیبایی , اندامی متناسب , راه رسیدن به تناسب اندام , را های کاهش وزرن , راه های سریع کاهش وزن , وسواس چاقی , وسواس چاقی چیست , توهم چاقی چیست , فرمول تناسب اندام , اصول لاغر کردن , روش از بین بردن چربی های اضافه ,

:: ارسال شده در: تناسب و زیبایی اندام , چاق ها بخوانند ,
نويسنده : شکیبا
تاريخ : [یکشنبه 27 اسفند 1391 ] [ 20:42]

آموزشی ها

یوگا و پیلاتس از ورزش هایی هستند که هم برای سلامت جسم مفیدند و هم برای سلامت روح. در این مقاله، فواید این ورزش ها را برای شما بیان می کنیم.


:: امتياز: نتيجه : 2 امتياز توسط 3 نفر مجموع امتياز : 4

:: بازديد : 3048
:: برچسب ها : پیلاتس چیست , مقاله درباره ورزش پیلاتس , فواید ورزش پیلاتس , ورزش یوگا چیست , فواید ورزش یوگا , یوگا یا پیلاتس , طریقه ورزش یوگا , طریقه ورزش پیلاتس ,

:: ارسال شده در: ورزشی , نکات ورزشی , تناسب و زیبایی اندام , ورزش عمومی ,
نويسنده : پیمان
تاريخ : [سه شنبه 01 اسفند 1391 ] [ 0:55]

آموزشی ها

با این روش‌ها هفته‌ای ۵۰۰ گرم از وزن خود کم کنید. راه‌های گام‌ به گام خلاص شدن از وزن اضافی:


:: امتياز: نتيجه : 3 امتياز توسط 6 نفر مجموع امتياز : 53

:: بازديد : 4850
:: برچسب ها : رژیم , لاغر کردن , لاغری , روش های لاغر کردن , روش های سوزاندن چربی , چگونه به وزن ایده آل برسیم , روش های رسیدن به وزن ایده آل , راه های لاغر کردن , رژیم های لاغری , تکنیک های رسیدن به تناسب اندام , روش های کم کردن کالری , راه های سوزاندن چربی ,

:: ارسال شده در: تناسب و زیبایی اندام , چاق ها بخوانند ,
نويسنده : شکیبا
تاريخ : [چهارشنبه 18 بهمن 1391 ] [ 14:18]

آموزشی ها

هر روز نیم کیلو لاغر شوید!

با کمی جدیت و استفاده از یک تکنیک درست می توانید به مدت یکماه هر روز ۴۵۰ گرم از وزن خود را کاهش دهید.


:: امتياز: نتيجه : 5 امتياز توسط 5 نفر مجموع امتياز : 63

:: بازديد : 6136
:: برچسب ها : رژیم , لاغر , لاغری , لاغر شدن , رژیم درمانی , لاغر کردن , چگونه لاغر شویم , لاغری سریع , رژیم مفید , کاهش وزن , کاهش وزن بی خطر , کاهش وزن روزانه , کاهش وزن سریع ,

:: ارسال شده در: تناسب و زیبایی اندام , رژیم غذایی , چاق ها بخوانند ,
نويسنده : شکیبا
تاريخ : [چهارشنبه 11 بهمن 1391 ] [ 16:35]

آموزشی ها

۱- فکر اینکه هر چه بیشتر انجام دهید بهتر است
به گزارش ایران ویج ، این قانون قدیمی که بیان می دارد ” بیشتر ، همیشه بهتر نیست ” درباره بلند کردن وزنه نیز صدق می کند. هنگام ورزش به کیفیت توجه کنید نه کمیت ، لذا در مورد بلند کردن وزنه نیز همیشه برای خود محدودیت قائل شوید. تمام تازه کار ها باید حداکثر چهار ست از یک تمرین را شروع کنند و میانگین تعداد دفعات در هر سری باید بین ۸ تا ۱۲ مرتبه باشد . مدت زمان استراحت پس از هر سری نباید فراتر از ۹۰ ثانیه شود. بهتز است که مدت زمان  استراحت فقط ۶۰ ثانیه باشد و برای رسیدن به این زمان مطلوب باید تمرین کنید. توجه کنید که میزان سنگینی وزنه ای که بر میدارید لزوماً نباید همیشه از یک تمرین تا تمرین بعدی زیاد باشد . باید قادر باشید به آسانی و به شیوه درست ، یک سری حرکات مناسب را با وزنه خاص آن حرکت در طی چندین هفته و قبل از رفتن به مرحله بالاتر انجام دهید .


:: امتياز: نتيجه : 1 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 26

:: بازديد : 3442
:: برچسب ها : ۱۰ اشتباه تازه کار‌ها در باشگاه بدن سازی , آموزش بدنسازی , آموزش بدنسازی مقدماتی , عدم تعادل در استفاده از وزنه ها و ورزش های مفید برای قلب , از بین بردن غرور , استفاده نکردن از بست , معاشرت , فراموش کردن تغذیه , عدم برنامه ریزی , عدم رعایت نحوه صحیح انجام یک ورزش , جمع نکردن وزنه ها , فقدان بهداشت و نظافت , فکر اینکه در باشگاه هر چه بیشتر انجام دهید بهتر است , نکته های باشگاه بدنسازی , توصیه هایی درباره بدنسازی , توصیه هایی در باشگاه بدنسازی ,

:: ارسال شده در: تناسب و زیبایی اندام ,
نويسنده : علی حسین
تاريخ : [جمعه 24 آذر 1391 ] [ 14:55]

آموزشی هاتعجب نکنید واقعا می‌توانید ظرف 6 هفته چربی‌های شکمتان را آب کنید به شرط آنکه مطالب ذکر شده در زیر را کاملا مطالعه کرده و مو به مو رعایت کنید. پس اگر به سلامتی بدن و زیبایی آن اهمیت می‌دهید این مطلب را بخوانید تصمیم جدی بگیرید و از همین فردا شروع کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.


:: امتياز: نتيجه : 5 امتياز توسط 8 نفر مجموع امتياز : 156

:: بازديد : 14960
:: برچسب ها : شکم , آب کردن شکم , لاغری , چربی , آب کردن چربی , لاغری در شش هفته , لاغری در 6 هفته , لاغری کوتاه مدت , لاغری سریع , لاغری سرعتی , به سرعت لاغر شوید , چگونه لاغر شویم , کاهش وزن سریع , چگونه ورن خود را کم کنیم , غذاهای لاغرکننده , رژیم لاغری , رژیم غذایی , رژیم غذایی لاغری , انواع رژیم , افراد لاغر ,

:: ارسال شده در: تناسب و زیبایی اندام , سلامت و رِژیم , رژیم غذایی , چاق ها بخوانند , تغذیه و سلامتی , ورزش درمانی ,
نويسنده : محمد
تاريخ : [پنجشنبه 23 آذر 1391 ] [ 18:7]

آموزشی هابراي آدم هاي گرفتار و براي آن هايي که به هر دليل موجه يا ناموجهي دلشان نمي خواهد اول صبح يا آخر شب توي پارک ها بدوند يا پياده روي کنند، تردميل يک نعمت است; البته مشروط بر اين که به فکر سلامت خودشان و احيانا به فکر کاهش وزن و تناسب اندام خودشان باشند.


:: امتياز: نتيجه : 3 امتياز توسط 3 نفر مجموع امتياز : 10

:: بازديد : 2428
:: برچسب ها : هنگام خرید تردمیل به این نکات دقت کنید , تردمیل , خرید تردمیل , خریدن تردمیل , قیمت تردمیل , تردمیل ورزشی , دویدن , دویدن در خانه , درجا دویدن , نرمش , نرمش در خانه , ورزش و نرمش , کاهش وزن با دویدن , پیاده روی , کاهش وزن در خانه , رانی , درجا زدن با تردمیل , قدم زدن روی تردمیل , دویدن روی تردمیل , نرمش با تردمیل ,

:: ارسال شده در: ورزشی , نکات ورزشی , تناسب و زیبایی اندام , ورزش عمومی , ورزشکاران , ورزش درمانی , درمان با ورزش ,
نويسنده : محمد
تاريخ : [یکشنبه 21 آبان 1391 ] [ 22:29]

آموزشی ها

برای داشتن یک بدن زیبا حتماً نیازی ندارید که عضو باشگاه خاصی باشید یا از دستگاه های ورزشی استفاده کنید. ورزش باید جزئی از زندگی روزمره ی شما باشد.

داشتن یک اندام زیبا احساس خوبی به شما می دهد و سبب می شود کار خود را بهتر انجام دهید، انرژی بیشتری برای انجام کارها داشته باشید و در عین حال بسیاری از استرس های موجود در محیط کاری را هم کم می کند.
در اینجا ما به بعضی از ورزش هایی که به تناسب اندام شما کمک می کنند، اشاره می کنیم.


:: امتياز: نتيجه : 5 امتياز توسط 9 نفر مجموع امتياز : 127

:: بازديد : 21411
:: برچسب ها : خوش اندام شدن در ۸ هفته , خوش اندام شدن در ۸ دقیقه , آئروبیک , ایروبیک , تناسب اندام , تناسب اندام سریع , توصیه های تناسب اندام , خوش اندام , خوش اندام در 1 ماه , خوش اندام سریع , خوش اندام شدن , روش های تناسب اندام , ورزش , پیاده روی , چگونگی تناسب اندام , آموزش کاهش وزن , تمرینات کاهش وزن , آموزش خوش اندام شدن , خوش اندام شدن سریع , تمرینات ایروبیک ,

:: ارسال شده در: تناسب و زیبایی اندام ,
نويسنده : علی حسین
تاريخ : [سه شنبه 16 آبان 1391 ] [ 8:55]

آموزشی هااحتمالاً هزاران بار شنیده‌اید که چقدر ورزش کردن برای بدنتان فایده دارد. اما آیا می‌دانستید که باعث می‌شود احساس خوبی هم پیدا کنید؟ ورزش کردن به اندازه کافی می‌تواند سطح انرژی شما را بالا ببرد و حتی به تقویت روحیه‌تان هم کمک کند.


:: امتياز: نتيجه : 3 امتياز توسط 3 نفر مجموع امتياز : 8

:: بازديد : 2373
:: برچسب ها : ورزش , ورزش کاری هوشمندانه , چرا ورزش کاری هوشمندانه است , ورزش کردن , تندرستی با ورزش , ورزش و سلامت , سلامتی بدن , تندرستی , نرمش , ورزش و نرمش , سلامتی با ورزش کردن , تناسب اندام , ورزشکار , ورزش های رزمی , ورزش های گروهی , ورزشی , انعطاف پذیری , ژیمناستیک , قدرت بدنی , تمرین , تمرینات , تمرینات کششی , تمرینات هوازی , فواید ورزش , اثرات ورزش , مزایای ورزش ,

:: ارسال شده در: ورزشی , نکات ورزشی , تناسب و زیبایی اندام , ورزش عمومی , سلامت و رِژیم , ورزش درمانی , درمان با ورزش ,
نويسنده : محمد
تاريخ : [جمعه 12 آبان 1391 ] [ 21:28]
آخرين مطالب ارسالي
? زخم سینه در دوران شیردهی تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1392
? بایدها و نبایدهای دعوای زناشویی تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1392
? رنگ سال 2014 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1392
? لطفا این پنج جمله را به مجردها نگویید!!! تاريخ : جمعه 18 بهمن 1392
? سوزش ادرار در زنان تاريخ : جمعه 18 بهمن 1392
? پیامک روز ولنتاین تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1392
? راه های افزایش انگیزه تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1392
? مزوتراپی صورت تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1392
? نحوه تمیز کردن گل مصنوعی تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1392
? با این قوانین مد ، خوش تیپ باشیم تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1392
صفحات سايت
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشي رمز عبور؟

progress عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
ورزشی
آشپزی
هنری
کودکان و کودک داری
خانه داری
خانواده و ازدواج
سلامت و رِژیم
روانشناسی
اطلاعات عمومی
کامپیوتر
دین و معارف
آرایش و زیبایی
فروشگاه
easymoblog آمار مطالب
» کل مطالب : 1131
» کل نظرات : 496
stat آمار کاربران
» افراد آنلاين : 10
» تعداد اعضا : 528

onlineuser کاربران آنلاين

servertime آمار بازديد
» بازديد امروز : 4,060
» بارديد ديروز : 13,942
» ورودي گوگل امروز : 4
» ورودي گوگل ديروز : 37
» بازديد هفته : 61,183
» بازديد ماه : 237,931
» بازديد سال : 538,610
» بازديد کلي : 12,090,419