close
تبلیغات در اینترنت
نکات ورزشی

آموزشی ها

نکات ورزشی

banner
براي اطلاع از آپديت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

آموزشی ها

سونا یکی ازفعالیتهایی است، که تقریباً همه ورزشکاران با آن آشنا هستند و در سطح قهرمانی و حرفه ای و آماتوری به آن توجه خاصی دارند، اما این که چه فوایدی دارد و چگونه باید از آن استفاده کرد، دانستن آن برای همگان بسیار لازم به نظر می رسد. اولین بار، فنلاندی ها سونا( خشک) را به کار گرفتند. گفته می شود از هر ۳ خانه در فنلاند، یکی دارای سونا است.فنلاندی ها معتقدند سونا بدن را از استرس ها و سموم آزاد می کند.


:: امتياز: نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

:: بازديد : 1317
:: برچسب ها : سونا , سونا خشک , سونا بخار , فواید سونا , تاریخچه سونا , سونای خشک , فواید سونای بخار , خواص درمانی سونا , تفاوت سونای خشک و بخار , نحوه استفاده از سونا , فواید سونا برای سلامتی , ورزش ,

:: ارسال شده در: ورزشی , نکات ورزشی ,
نويسنده : شکیبا
تاريخ : [یکشنبه 27 مرداد 1392 ] [ 16:11]

آموزشی ها

رئیس انستیتو ملی تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور گفت :دخترانی که ورزش‌های سنگین انجام می‌دهند، باید از مکمل‌های آهن و در صورت گیاهخوار بودن از ویتامین B۱۲ و مواد مغذی دیگر استفاده کنند.


:: امتياز: نتيجه : 3 امتياز توسط 3 نفر مجموع امتياز : 17

:: بازديد : 1165
:: برچسب ها : دختران ورزشکار , آهن , ویتامین آهن , ویتامین های مورد نیاز ورزشکاران , انواع مکمل‌های غذایی در ورزشکاران , ورزش , ورزش بانوان , تغذیه ورزشکاران , زنان ورزشکار , تغذیه زنان ورزشکار , مکملهای غذایی ورزشکاران , ویتامین های مورد نیاز دختران ,

:: ارسال شده در: نکات ورزشی ,
نويسنده : شکیبا
تاريخ : [پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392 ] [ 16:47]

آموزشی ها

ویتامین هایی که محلول در آب باشند (به استثنای ویتامین C) به طور کلی از ویتامین های B و B کمپلکس تشکیل شده اند که عبارتند از: یامین (B1)، ریبوفلاوین (B2)، نیاسین (B3)، پیریدوکسین (B6)، فولات، کوبالامین (B12)، بیوتین و اسید پانتوتنیک. ازآنجا که این ویتامین ها محلول در آب هستند و درنتیجه سخت وارد بافت های چربی می شوند، در بدن ذخیره نمی شوند و مقدار اضافی آن از بدن خارج می شود. این یعنی معمولاً مشکل مسمومیت پیش نمی آید و این ویتامین ها باید به طور پیوسته در رژیم غذایی بدنسازان وجود داشته باشد.


:: امتياز: نتيجه : 5 امتياز توسط 5 نفر مجموع امتياز : 5

:: بازديد : 1275
:: برچسب ها : بدن سازی , عکس بدن ساز , غذاهای مناسب بدن سازی , ویتامین های مناسب بدن سازی , بدنسازي , بهترین ویتامین ها برای بدنسازان , تغذيه بدنسازان , ويتامين هاي مفيد براي بدنسازان , کوبالامین , بیوتین , تغذیه ورزشی , ریبوفلاوین , تغذيه ورزشكاران ,

:: ارسال شده در: نکات ورزشی ,
نويسنده : شکیبا
تاريخ : [چهارشنبه 04 ارديبهشت 1392 ] [ 18:42]

آموزشی ها

فکر جوان و با نشاط

تحقیقات انجام گرفته بر روی موش ها نشان می دهد که موش هایی که در روز روی یک چرخ می دوند، سلول های عصبی جدید بیشتری تولید کرده و ارتباطات تقویت کننده حافظه در مغزشان، نسبت به موش های ساکن و بی حرکت بیشتر است. تحقیقات انجام گرفته روی انسانها درمورد پیری و ورزش نیز نشان می دهد که بین فعالیت جسمانی و حفظ توانایی شناخت در افراد پیر ارتباط وجود دارد.


:: امتياز: نتيجه : 2 امتياز توسط 2 نفر مجموع امتياز : 13

:: بازديد : 1373
:: برچسب ها : ورزش میانسالی , ورزش برای افراد میانسال , ورزش میانسالان , نکته های ورزشی , نکات ورزشی , نکات ورزشی برای میانسالان , نکات ورزشی برای دوران میانسالی , نکات ورزشی جالب , نکات مهم ورزشی ,

:: ارسال شده در: ورزشی , نکات ورزشی , ورزش های گروهی , ورزش عمومی ,
نويسنده : پیمان
تاريخ : [سه شنبه 01 اسفند 1391 ] [ 1:14]

آموزشی ها

یوگا و پیلاتس از ورزش هایی هستند که هم برای سلامت جسم مفیدند و هم برای سلامت روح. در این مقاله، فواید این ورزش ها را برای شما بیان می کنیم.


:: امتياز: نتيجه : 2 امتياز توسط 3 نفر مجموع امتياز : 4

:: بازديد : 2947
:: برچسب ها : پیلاتس چیست , مقاله درباره ورزش پیلاتس , فواید ورزش پیلاتس , ورزش یوگا چیست , فواید ورزش یوگا , یوگا یا پیلاتس , طریقه ورزش یوگا , طریقه ورزش پیلاتس ,

:: ارسال شده در: ورزشی , نکات ورزشی , تناسب و زیبایی اندام , ورزش عمومی ,
نويسنده : پیمان
تاريخ : [سه شنبه 01 اسفند 1391 ] [ 0:55]

آموزشی هابراي آدم هاي گرفتار و براي آن هايي که به هر دليل موجه يا ناموجهي دلشان نمي خواهد اول صبح يا آخر شب توي پارک ها بدوند يا پياده روي کنند، تردميل يک نعمت است; البته مشروط بر اين که به فکر سلامت خودشان و احيانا به فکر کاهش وزن و تناسب اندام خودشان باشند.


:: امتياز: نتيجه : 3 امتياز توسط 3 نفر مجموع امتياز : 10

:: بازديد : 2407
:: برچسب ها : هنگام خرید تردمیل به این نکات دقت کنید , تردمیل , خرید تردمیل , خریدن تردمیل , قیمت تردمیل , تردمیل ورزشی , دویدن , دویدن در خانه , درجا دویدن , نرمش , نرمش در خانه , ورزش و نرمش , کاهش وزن با دویدن , پیاده روی , کاهش وزن در خانه , رانی , درجا زدن با تردمیل , قدم زدن روی تردمیل , دویدن روی تردمیل , نرمش با تردمیل ,

:: ارسال شده در: ورزشی , نکات ورزشی , تناسب و زیبایی اندام , ورزش عمومی , ورزشکاران , ورزش درمانی , درمان با ورزش ,
نويسنده : محمد
تاريخ : [یکشنبه 21 آبان 1391 ] [ 22:29]

آموزشی هااحتمالاً هزاران بار شنیده‌اید که چقدر ورزش کردن برای بدنتان فایده دارد. اما آیا می‌دانستید که باعث می‌شود احساس خوبی هم پیدا کنید؟ ورزش کردن به اندازه کافی می‌تواند سطح انرژی شما را بالا ببرد و حتی به تقویت روحیه‌تان هم کمک کند.


:: امتياز: نتيجه : 3 امتياز توسط 3 نفر مجموع امتياز : 8

:: بازديد : 2379
:: برچسب ها : ورزش , ورزش کاری هوشمندانه , چرا ورزش کاری هوشمندانه است , ورزش کردن , تندرستی با ورزش , ورزش و سلامت , سلامتی بدن , تندرستی , نرمش , ورزش و نرمش , سلامتی با ورزش کردن , تناسب اندام , ورزشکار , ورزش های رزمی , ورزش های گروهی , ورزشی , انعطاف پذیری , ژیمناستیک , قدرت بدنی , تمرین , تمرینات , تمرینات کششی , تمرینات هوازی , فواید ورزش , اثرات ورزش , مزایای ورزش ,

:: ارسال شده در: ورزشی , نکات ورزشی , تناسب و زیبایی اندام , ورزش عمومی , سلامت و رِژیم , ورزش درمانی , درمان با ورزش ,
نويسنده : محمد
تاريخ : [جمعه 12 آبان 1391 ] [ 21:28]

آموزشی ها

به احتمال زیاد از زمانی که مدرسه می رفتید با درازنشست رفتن آشنا هستید اما احتمالا نمی دانید که این حرکت ورزشی چندان هم تاثیرگذار نیست.


:: امتياز: نتيجه : 1 امتياز توسط 7 نفر مجموع امتياز : 153

:: بازديد : 4688
:: برچسب ها : ۵ باور غلط درباره ورزش , فواید دراز نشست چیست , عوارض درازنشست چیست , آب کردن شکم با دراز نشست , نکاتی درباره ورزش , نکاتی درباره نرمش , طرز صحیح حرکت دراز نشست , بهترین زمان برای نرمش کردن , بهترین زمان برای ورزش کردن , نکات کم کردن وزن , نکات آب کردن چربی اضافه ,

:: ارسال شده در: نکات ورزشی , ورزش عمومی ,
نويسنده : علی حسین
تاريخ : [جمعه 12 آبان 1391 ] [ 11:30]

آموزشی ها

شاید برای شما هم پیش آمده که ورزشهای منظمی را داشته باشید اما نه تنها نتیجه ی دلخواه را برای تناسب اندام کسب نکردید، بلکه با گرفتگی عضلات و  خستگی های مفرط روبرو شدید.


:: امتياز: نتيجه : 2 امتياز توسط 6 نفر مجموع امتياز : 19

:: بازديد : 7396
:: برچسب ها : تناسب اندام , تناسب اندام مردان , تناسب اندام خانم ها , 20 راهکار تناسب اندام , روش های تناسب اندام , ورزش و تناسب اندام , راه های تناسب اندام , حرکت های کششی و انعطافی , دستگاههای ورزش های هوازی , نکته های تناسب اندام ,

:: ارسال شده در: نکات ورزشی , تناسب و زیبایی اندام ,
نويسنده : پیمان
تاريخ : [دوشنبه 01 آبان 1391 ] [ 2:58]
آخرين مطالب ارسالي
? زخم سینه در دوران شیردهی تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1392
? بایدها و نبایدهای دعوای زناشویی تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1392
? رنگ سال 2014 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1392
? لطفا این پنج جمله را به مجردها نگویید!!! تاريخ : جمعه 18 بهمن 1392
? سوزش ادرار در زنان تاريخ : جمعه 18 بهمن 1392
? پیامک روز ولنتاین تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1392
? راه های افزایش انگیزه تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1392
? مزوتراپی صورت تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1392
? نحوه تمیز کردن گل مصنوعی تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1392
? با این قوانین مد ، خوش تیپ باشیم تاريخ : چهارشنبه 16 بهمن 1392
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشي رمز عبور؟

progress عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
ورزشی
آشپزی
هنری
کودکان و کودک داری
خانه داری
خانواده و ازدواج
سلامت و رِژیم
روانشناسی
اطلاعات عمومی
کامپیوتر
دین و معارف
آرایش و زیبایی
فروشگاه
easymoblog آمار مطالب
» کل مطالب : 1131
» کل نظرات : 496
stat آمار کاربران
» افراد آنلاين : 7
» تعداد اعضا : 528

onlineuser کاربران آنلاين

servertime آمار بازديد
» بازديد امروز : 1,917
» بارديد ديروز : 2,307
» ورودي گوگل امروز : 3
» ورودي گوگل ديروز : 22
» بازديد هفته : 7,936
» بازديد ماه : 62,688
» بازديد سال : 396,307
» بازديد کلي : 11,449,635