loading...
آموزشی ها
شکیبا بازدید : 2105 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

آموزشی ها

سونا یکی ازفعالیتهایی است، که تقریباً همه ورزشکاران با آن آشنا هستند و در سطح قهرمانی و حرفه ای و آماتوری به آن توجه خاصی دارند، اما این که چه فوایدی دارد و چگونه باید از آن استفاده کرد، دانستن آن برای همگان بسیار لازم به نظر می رسد. اولین بار، فنلاندی ها سونا( خشک) را به کار گرفتند. گفته می شود از هر ۳ خانه در فنلاند، یکی دارای سونا است.فنلاندی ها معتقدند سونا بدن را از استرس ها و سموم آزاد می کند.

شکیبا بازدید : 1867 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آموزشی ها

رئیس انستیتو ملی تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور گفت :دخترانی که ورزش‌های سنگین انجام می‌دهند، باید از مکمل‌های آهن و در صورت گیاهخوار بودن از ویتامین B۱۲ و مواد مغذی دیگر استفاده کنند.

شکیبا بازدید : 1927 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

آموزشی ها

ویتامین هایی که محلول در آب باشند (به استثنای ویتامین C) به طور کلی از ویتامین های B و B کمپلکس تشکیل شده اند که عبارتند از: یامین (B1)، ریبوفلاوین (B2)، نیاسین (B3)، پیریدوکسین (B6)، فولات، کوبالامین (B12)، بیوتین و اسید پانتوتنیک. ازآنجا که این ویتامین ها محلول در آب هستند و درنتیجه سخت وارد بافت های چربی می شوند، در بدن ذخیره نمی شوند و مقدار اضافی آن از بدن خارج می شود. این یعنی معمولاً مشکل مسمومیت پیش نمی آید و این ویتامین ها باید به طور پیوسته در رژیم غذایی بدنسازان وجود داشته باشد.

پیمان بازدید : 2307 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)

آموزشی ها

فکر جوان و با نشاط

تحقیقات انجام گرفته بر روی موش ها نشان می دهد که موش هایی که در روز روی یک چرخ می دوند، سلول های عصبی جدید بیشتری تولید کرده و ارتباطات تقویت کننده حافظه در مغزشان، نسبت به موش های ساکن و بی حرکت بیشتر است. تحقیقات انجام گرفته روی انسانها درمورد پیری و ورزش نیز نشان می دهد که بین فعالیت جسمانی و حفظ توانایی شناخت در افراد پیر ارتباط وجود دارد.

پیمان بازدید : 3718 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)

آموزشی ها

یوگا و پیلاتس از ورزش هایی هستند که هم برای سلامت جسم مفیدند و هم برای سلامت روح. در این مقاله، فواید این ورزش ها را برای شما بیان می کنیم.

محمد بازدید : 3213 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (1)

آموزشی هابراي آدم هاي گرفتار و براي آن هايي که به هر دليل موجه يا ناموجهي دلشان نمي خواهد اول صبح يا آخر شب توي پارک ها بدوند يا پياده روي کنند، تردميل يک نعمت است; البته مشروط بر اين که به فکر سلامت خودشان و احيانا به فکر کاهش وزن و تناسب اندام خودشان باشند.

محمد بازدید : 3106 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (1)

آموزشی هااحتمالاً هزاران بار شنیده‌اید که چقدر ورزش کردن برای بدنتان فایده دارد. اما آیا می‌دانستید که باعث می‌شود احساس خوبی هم پیدا کنید؟ ورزش کردن به اندازه کافی می‌تواند سطح انرژی شما را بالا ببرد و حتی به تقویت روحیه‌تان هم کمک کند.

پیمان بازدید : 8204 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (1)

آموزشی ها

شاید برای شما هم پیش آمده که ورزشهای منظمی را داشته باشید اما نه تنها نتیجه ی دلخواه را برای تناسب اندام کسب نکردید، بلکه با گرفتگی عضلات و  خستگی های مفرط روبرو شدید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1131
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 528
  • آی پی امروز : 294
  • آی پی دیروز : 466
  • بازدید امروز : 4,132
  • باردید دیروز : 3,253
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,808
  • بازدید ماه : 38,801
  • بازدید سال : 203,787
  • بازدید کلی : 16,654,240
  • تبلیغات