loading...
آموزشی ها
شکیبا بازدید : 1680 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

آموزشی ها

1 - در ماه مبارک رمضان اگر عادت به خوردن شام دارید، سعی کنید فاصله بین افطار و شام را زیاد کنید و فاصله بین شام خوردن و خوابیدن هم حداقل ۲ساعت باشد.

2 - از طرفی سعی کنید در این دو وعده غذا را در حدی مصرف کنید که معده سنگین نشود.
 
 
 
3 - غذای افطار باید به حدی سهل الهضم باشد که تا خوردن شام، کاملاً هضم و از معده خارج شود
 
 
 
4 - با این حال توصیه می شود به خوردن افطاری متعادل اکتفا کنید و از خوردن شام بپرهیزید.
 
 
 
5 - چنان چه گفته شد غذای افطار باید سهل الهضم باشد تا در هنگام سحر بدن برای دریافت وعده جدید آماده باشد.
 
 
 
6 - برای این منظور انواع آش، حلیم، فرنی و حریره بادام که با آرد برنج قهوه ای و یا عسل و شیره انگور یا شیره خرما شیرین شده باشد و نیز نان و پنیر به مقدار کم و به همراه سبزی خوردن و مغز گردو و چند عدد خرما و یا یک خوشه انگور رسیده و شیرین مناسب است.
 
منبع:khorasannews.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1131
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 528
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 295
  • بازدید امروز : 1,232
  • باردید دیروز : 1,717
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,679
  • بازدید ماه : 49,464
  • بازدید سال : 100,094
  • بازدید کلی : 16,550,547
  • تبلیغات