loading...

آموزشی ها

تناسب و زیبایی اندام

پس از زایمان هم شکمی صاف داشته باشید!!

شکیبا بازدید : 3996 سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 نظرات (0)

آموزشی ها

تمرینات زیر ماهیچه های شكمی، اصلی بدن و ستون فقرات را تقویت كرده و باعث می شود تا شكم صاف و تختی داشته باشید. با درگیر شدن ماهیچه های شكمی و اصلی بدن، وضعیت ایستادن شما بهبود یافته و بسیاری از دردهای شما كاهش می یابد. با یك حركت شروع كنید و به تدریج حركات بعدی را به برنامه خود اضافه كنید تا بتوانید تمرینات را بطور كامل انجام دهید. در پایان و هنگامی كه تسلط كافی برای انجام این حركات را بدست آورید هر حركت را 15 مرتبه تكرار كنید.

اصولی لاغر شویم

شکیبا بازدید : 3502 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

آموزشی ها

یکی از مواردی که خیلی از آدم ها به خصوص خانم های محترم با آن درگیری ذهنی دارند مسئله مهم و حیاتی چاقی است! بعضی دائم رو به روی آینه هستند و هی خودشان را از چپ و راست نگاه می کنند و هی می پرند روی وزنه بدبخت و با دقت بسیار زیاد تا صدم گرمی که جابه جایی وزن داشته اندازه می گیرند و همین مقدار روی روح و جسم شان تاثیرات فراوانی دارد. چاقی از مواردی است که شاید یک بیماری جسمی محسوب شود اما این روزها روان بسیاری از آدم ها و خانواده ها را درگیر خودش کرده است و تبدیل به یک بیماری روحی و روانی شده است.

فواید و مزایای ورزش پیلاتس و یوگا

پیمان بازدید : 3643 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)

آموزشی ها

یوگا و پیلاتس از ورزش هایی هستند که هم برای سلامت جسم مفیدند و هم برای سلامت روح. در این مقاله، فواید این ورزش ها را برای شما بیان می کنیم.

۳۰ راه ‌حل برای کاهش وزن بدن

شکیبا بازدید : 5416 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (2)

آموزشی ها

با این روش‌ها هفته‌ای ۵۰۰ گرم از وزن خود کم کنید. راه‌های گام‌ به گام خلاص شدن از وزن اضافی:

هر روز نیم کیلو لاغر شوید!

شکیبا بازدید : 6798 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

آموزشی ها

هر روز نیم کیلو لاغر شوید!

با کمی جدیت و استفاده از یک تکنیک درست می توانید به مدت یکماه هر روز ۴۵۰ گرم از وزن خود را کاهش دهید.

۱۰ اشتباه تازه کار‌ها در باشگاه بدن سازی

علی حسین بازدید : 4285 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

آموزشی ها

۱- فکر اینکه هر چه بیشتر انجام دهید بهتر است
به گزارش ایران ویج ، این قانون قدیمی که بیان می دارد ” بیشتر ، همیشه بهتر نیست ” درباره بلند کردن وزنه نیز صدق می کند. هنگام ورزش به کیفیت توجه کنید نه کمیت ، لذا در مورد بلند کردن وزنه نیز همیشه برای خود محدودیت قائل شوید. تمام تازه کار ها باید حداکثر چهار ست از یک تمرین را شروع کنند و میانگین تعداد دفعات در هر سری باید بین ۸ تا ۱۲ مرتبه باشد . مدت زمان استراحت پس از هر سری نباید فراتر از ۹۰ ثانیه شود. بهتز است که مدت زمان  استراحت فقط ۶۰ ثانیه باشد و برای رسیدن به این زمان مطلوب باید تمرین کنید. توجه کنید که میزان سنگینی وزنه ای که بر میدارید لزوماً نباید همیشه از یک تمرین تا تمرین بعدی زیاد باشد . باید قادر باشید به آسانی و به شیوه درست ، یک سری حرکات مناسب را با وزنه خاص آن حرکت در طی چندین هفته و قبل از رفتن به مرحله بالاتر انجام دهید .

شکم خود را ظرف 6 هفته آب کنید!

محمد بازدید : 15713 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (2)

آموزشی هاتعجب نکنید واقعا می‌توانید ظرف 6 هفته چربی‌های شکمتان را آب کنید به شرط آنکه مطالب ذکر شده در زیر را کاملا مطالعه کرده و مو به مو رعایت کنید. پس اگر به سلامتی بدن و زیبایی آن اهمیت می‌دهید این مطلب را بخوانید تصمیم جدی بگیرید و از همین فردا شروع کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

هنگام خرید تردمیل به این نکات دقت کنید

محمد بازدید : 3147 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (1)

آموزشی هابراي آدم هاي گرفتار و براي آن هايي که به هر دليل موجه يا ناموجهي دلشان نمي خواهد اول صبح يا آخر شب توي پارک ها بدوند يا پياده روي کنند، تردميل يک نعمت است; البته مشروط بر اين که به فکر سلامت خودشان و احيانا به فکر کاهش وزن و تناسب اندام خودشان باشند.

خوش اندام شدن در ۸ دقیقه

علی حسین بازدید : 22795 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (1)

آموزشی ها

برای داشتن یک بدن زیبا حتماً نیازی ندارید که عضو باشگاه خاصی باشید یا از دستگاه های ورزشی استفاده کنید. ورزش باید جزئی از زندگی روزمره ی شما باشد.

داشتن یک اندام زیبا احساس خوبی به شما می دهد و سبب می شود کار خود را بهتر انجام دهید، انرژی بیشتری برای انجام کارها داشته باشید و در عین حال بسیاری از استرس های موجود در محیط کاری را هم کم می کند.
در اینجا ما به بعضی از ورزش هایی که به تناسب اندام شما کمک می کنند، اشاره می کنیم.

ورزش، کاری هوشمندانه

محمد بازدید : 3019 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (1)

آموزشی هااحتمالاً هزاران بار شنیده‌اید که چقدر ورزش کردن برای بدنتان فایده دارد. اما آیا می‌دانستید که باعث می‌شود احساس خوبی هم پیدا کنید؟ ورزش کردن به اندازه کافی می‌تواند سطح انرژی شما را بالا ببرد و حتی به تقویت روحیه‌تان هم کمک کند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1131
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 528
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 393
  • باردید دیروز : 244
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,340
  • بازدید ماه : 637
  • بازدید سال : 396,176
  • بازدید کلی : 15,970,450
  • تبلیغات